уторак, 28. јун 2016.

Sredstvo za uklanjanje sminke

Sredstvo za uklanjanje sminke sa dvofaznom formulom.                                                                



















Ovu sliku sam skinula sa Avonove stranice.
Inace i ja imam ovu vodicu i stvarno je odlicna. Njezno, ali odlicno uklanja svaku sminku, a da pritom ne iritira oci i lice.
Ovo sam ja slikala svoju bocicu, malo je potroseno. Jos jedna dobra stvar ovog prizvoda je sto ne treba sasuti pola bocice da bi se skinula sminka, dovoljna je samo jedna kap.
Upotreba: Dobro promuckati prije upotrebe. Nanijeti na tupfer i skinuti sminku sa cijelog lica, a zatim temeljito isprati lice vodom.

Ova vodica je dostupna za naruciti u Avonu. Trenutna cijena, u ovom katalogu, koji traje do 5.7., je 3.90 KM. Ja radim sa Avonom, pa ako neko zeli naruciti, neka mi se javi na Instagramu (a.n.dj.e.l.a)

Нема коментара:

Постави коментар