среда, 24. август 2016.

AVON Matte ruzevi

Pozdrav svima, danasnja tema su Avonovi mat ruzevi. Ja imam samo 2, od ukupno 15.


Dvije nijanse koje ja imam su Posh Petal (roze) i Red Supreme (crveni)
Roza nijansa je dosta svijetla, pa mnogim osobama i ne odgovara i ne svidja im se. Ja sam odusevljena njime. Meni se bas svidja ta svijetla nijansa.
Crveni je takodje, odlican. On je najtamniji crveni ruz iz kolekcije mat ruzeva, naravno, pricam o Avon kolekciji.

Evo ih ovdje oba na ruci, Posh Petal se bas i ne primijeti.
Ja, cesto volim da kombinujem ova dva ruza. Crveni nanesem sa strane na usnama, a rozi u sredinu. I onda protrljam usnu o usnu, malo lijevo-desno i dobijem prelijepu rozu boju.
Ja sam prezadovoljna sa ova dva ruza, a mozda uskoro bude i neki novi. Trenutna cijena u katalogu im je 5.90 KM.


Sta mislite o ovome postu? U komentar mi pisite o cemu biste htjele da sledece pisem :)

33 коментара:

  1. Odlican post!Ovaj rozi mi se bas dopada!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja bas volim mat karmine, super su.
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam a sutra je giveaway https://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam veliki ljubitelj mat ruzeva i ovaj post mi se bas dopao. Uzivala sam u njemu, jako su mi zanimljivi ovi avonovi ruzevi, imala sam ih u sličnim kolorima i veoma sam bila zadovoljna

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Lijep post! Ruzevi su zaista divni, inace jako volim mat sjajila/ruzeve. Rozi mi se bas dopada, i sama volim malo svjetlije boje :)
    Mozda da nam za sljedeci post pripremis neki outfit ili favorite za august ?
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Lijep post! Ruzevi su zaista divni, inace jako volim mat sjajila/ruzeve. Rozi mi se bas dopada, i sama volim malo svjetlije boje :)
    Mozda da nam za sljedeci post pripremis neki outfit ili favorite za august ?
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. odlicni su mi, uskoro i ja objavljujem post kolekcije avon ruzeva
    uclanila sam se na tvoj blog

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Njihovi mat karmini su odlicni, imam nekoliko nijansi i prezadovoljna sam :-)
    Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti :-*

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/08/two-pieces.html

    ОдговориИзбриши
  8. Mat karmine su zivot, odlicna recenzija, produzi ovako !

    Pogledaj moj blog/zadnji post, ako zelis zaprati, uzvracam x)
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/08/i-know-stuff-about-school.html

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post. Učlani se na moj blog, uzvratiti ću. Nova sam na blogu iii izašao je novi post. https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post. Učlani se na moj blog, uzvratiti ću. Nova sam na blogu iii izašao je novi post. https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  11. Great post my dear!
    Would you like to follow each other? Let me know
    If yes, follow me on GFC and Google+ and I'll follow you back!
    Kisses
    girl-with-passion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Prokomentirala sam vec ovaj predivan post, jedva cekam sljedeci! Ako zelis, pogledaj novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Prokomentirala sam vec ovaj predivan post, jedva cekam sljedeci! Ako zelis, pogledaj novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. nikad nisam probala njihove ruzeve, mozda budem probala

    zapratile smo te nadamo se da ces uzvratit
    anastazijaiemma.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  15. Kad će post ? Jedva čekam da nešto objaviš! :)
    Novo kod mene, pa ako želiš pogledaj: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. volim mat karmine, tako da bi ove rado probala :D
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/09/kylie-lip-kits-true-brown-k-and-dolce-k.html

    ОдговориИзбриши