среда, 17. август 2016.

Essence lak za nokte


 Danasnji post je o Essence laku za nokte.
Nazalost, nemam slike da vam postavim kako izgleda na noktima, jer imam nadogradnju, ali je super. Nisam ga nesto previse ni koristila, jer sam ga dobila na poklon par dana prije nego sto cu nadograditi nokte. Tih par dana sam se lakirala sa ovim lakom, i stvarno je predobar. Jedino, treba ga vise puta premazivati, jer je svijetao.
Isti je lak samo su na drukacijim pozicijama slikani, haha.
Cijenu ne znam, jer kao sto sam vam vec napisala dobila sam ga na poklon. :)


U kom. mi dajite prijedloge sta zelite sledece da pisem, jer kada citam ove svoje postove izgledaju mi dosadni i potpuno bezvrijedni. Pliz, dajte mi ideje sta vi zelite da citate :)



7 коментара:

  1. Dopada mi se nijansa gela, dobra je za npr. školu, jer nije ''napadna''.
    Savet: Idi u podešavanja(ako ne znaš gde, pre nego što uđeš na listu postova,imaš strelicu-padajuću listu),zatim izged bloga i pronađi ''dodaj gadžet'' i tu dodaj opciju čitaoci, jer ovako niko ne može da te prati.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!Lak izgleda bas lijep.Boja je baš lijepa.


    Predplatite se na moj blog,uzv- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Vrlo zanimljiv post, ja volim ovu marku lakova, imam ih par i moram reci da su se odlicno pokazali. A ti draga obavezno nastavi sa pisanjem bloga.

    http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super su njihovi lakovi, imam dosta nijansi, ali se brzo zgusnu... :/
    Poseti moj blog:
    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши