недеља, 9. октобар 2016.

ESSENCE Black is the new black sjena za oci

Danasnji post ce biti o Essence-ovoj sjeni za oci
Ovo nije moja sjena, vec od drugarice. Pa mi je ona prenijela svoje utiske.
Rekla mi je da je ova crna mat sijenka odlicna. Lako se sa njom radi. Dobro ostaje. Ne trusi se puno.Ona kaze da je svakako preporucuje, jer je vrhunska. A nije ni skupa. Kupila ju je u CM-u, po cijeni od 3.95 KM.
Ne znam sta bih vam vise napisala, drugarica ima samo rijeci hvale za ovu sijenku, tako da ako vam treba crna sjena obavezno ovu kupite haha


Imam ideju. Za sledeci post vi meni pisite pitanja ili u komentare ili na g-mail adresu, i u sledecem postu cu odgovarati na njih :)

5 коментара:

  1. Imam par sjenila od essenca i odlicni su mi...

    Kako to da si odlucila na otvaranje bloga? Koliko dugo imas blog?

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam veliki ljubitelj ovih dark senki, tako da mi je ovaj post baš prijao. Senka mi deluje jako dobro, nisam je koristila ali mi se jako dopala na onsovu ove recenzije. Inace blog ti je jako zanimljiv, jako dobar za sad, zelim ti da uspes jos vise. Slike su odlicne za pocetak.

    Pitanje koje bih ti ja postavila jeste to da nam malo detaljnije ispricas o sebi, tj da napises biografiju, tvoj zivot, skola i slicno,i kako si dosla na ideju otvaranje bloga <3 Pratim te, nadam se da ces uzvratiti. Pozdrav.

    http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Sjena izgleda predivno, samo što sam ja nespretna sa sjenama, pa to ne bi ličino ni na šta, ali mislim da se može uraditi dobar smokey eyes, predivan post, još jednom :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши