четвртак, 27. октобар 2016.

Essence lak za nokte

Vec sam imala ovakav naslov posta, samo sto je sada druga boja laka.
Kao što vidite na slici, crvena je nijansa u pitanju. A na slici imate i kako on izgleda na noktima. Ovaj lak je od moje drugarice, i ona je odusevljena. Essence nam je pruzio specijalnu novu formulu lakova za nokte za dugotrajnu manikuru i ocaravajuci gel sjaj. Sastojci: ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/ NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ISOBUTYL ACETATE, STEARALKONIUM BENTONITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINUM HYDROXIDE, BARIUM SULFATE, CI 15850 (RED 6 LAKE/RED 7 LAKE), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
Cijena je: 2.95 KM




Nadam se da vam se svidio post...i zapratite me na Instagramu: @a.n.dj.e.l.a 

4 коментара:

  1. Odlican lak. Zelim ti srecu u blogovanju.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. S obzirom da sam i sama probala ovaj lak moram dodati da je jako dobrog kvaliteta i da sam ja bila zadovoljna njime, tako da s obzirom na to, mogu reci da je ovo odlican post. Inace i ja ti zelim puno srece u blogovanju, ako ista zatreba, pomoc ili slicno, mozes mi se obratiti, rado cu ti pomoci.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши