субота, 29. октобар 2016.

Korektor, BB i puder

U danasnjem postu vidjecete sta ja stavljam na lice kada se sminkam. :)
1. stavim korektor. Stavim ga na bubuljice, a onda napravim sare po citavom licu i malo razmazem korektor. Vec sam pisala recenziju o ovom korektoru, koju mozete procitati OVDJE.
Poslije korektora stavim BB kremu. Njome istackam lice i onda zajedno razmazem korektor i kremu. Krema nije originalna, vec je vise dodje kao neka kopija, pa je zato i jeftinija, a i ne ostavlja neke rezultate. Kada stavim samo nju, kao da nisam nista ni stavila, previse je vodena. Ali, u kombinaciji ova tri proizvoda je OK. Imaju 3 nijanse ove kreme (podloge): Light, Light Medium i Medium. Ja imam Light, mada mislim da bi mi bolje odgovarala Light Medium.
Regularna cijena joj je 9 KM, ali je uvijek na snizenju pa bude oko 3,90 KM. Naravno, Avon kozmetika je u pitanju.
I na kraju dolazi puder. Sad, nisam sigurna kako bih napisala za njega. U pakovanju je kao kameni puder, ali je kremasti. Kao sto vidite na slici, ima odvojivi dio, gdje se nalazi spuzvica. Ovaj puder se moze koristiti i sam, ima efekta, ali posto je moje lice uzasno zbog bubuljica, ja onda moram sve ovo koristiti. Za njega pise Potpuno prekrivanje, mada bih ja prije rekla srednje. Ponudjeno je 5 nijansi: Ivory, Shell, Natural Beige, Medium Beige i Nude
To bi bilo to, nadam se da vam se svidio post :)

7 коментара:

  1. Zanimljivi proizvodi, ne koristis bas mnogo sminke koliko mogu primjetiti. Skroz lagano i prirodno, svidja mi se! :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljivi proizvodi, ne koristis bas mnogo sminke koliko mogu primjetiti. Skroz lagano i prirodno, svidja mi se! :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jako dobar post, vrlo koristan. Ja sam do sada koristila samo ovaj bb puder iz avona, i bila sam prezadovoljna, Inace jako dobre slike, samo napred, nastavi da se trudis, odlicno ti ide blogovanje.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. For their subpar penis health and flagging Paravex Male Enhancement sexual ormance.The link between obesity and Male intercourse troubles Cardiovascular problems. As most men are nicely-conscious, the capability to get and maintain an erection relies upon on good enough blood go with the flow. For more ==== >>>>>> http://t-rexmuscleadvice.com/paravex-male-enhancement/

    ОдговориИзбриши