субота, 1. октобар 2016.

Teen Wolf i Twilight

Ovaj post je drugaciji od ostalih na ovom blogu, i vjerovatno je i nepotreban hahaha, ali ok, ja imam zelju da ga napisem i da ovo podijelim sa vama.
Dakle, ovaj post je o seriji i o filmu za koje sam rekla da nikada ne bih pogledala a sada sam se toliko navukla na njih.

Pocecu sa serijom Teen Wolf.
Prije par mjeseci sam sa najboljom drugaricom pricala o filmovima i pomenula sam Dylana O'Briana ^__^, i onda mi je ona rekla da on glumi u ovoj seriji. Odmah sam je planirala i ja poceti gledati, i kada sam je pitala o cemu se radi, rekla mi je da je o vukodlacima. Sve je palo u vodu, vise nisam ni pomisljala da je pocnem gledati. Jednostavno, me nikada nisu privlacile takve stvari, nesto previse nerealno. Prije mozda mjesec, druga drugarica mi je isto pomenula da prati ovu seriju. I prije 7 dana, sam i ja konacno odlucila da je pogledam, jednostavno mi je bilo dosadno i eto. Poslije prve epizode sam se odusevila. I eto, za 7 dana sam stigla do 2. sezone, 9 epizode.
 E sada, Sumrak Saga (Twilight)
Vjerujem da vas vecina obozava ovaj film, a sada razumijem i zasto. Isti slucaj kao i sa Teen Wolf, nervirale su me te stvari oko vampira i to. I nisu mi bili jasni ljudi koji su govorili kako je ovo najbolji film, kako ga obozavaju i sve ostalo. Ovog ljeta su pustali ovaj film na RTL-u i drugarica (ista ona sto gleda i Teen Wolf) me nagovorila da pogledam. I ja sam pogledala (jesam zakasnila pola sata na pocetak, i to mi je bas zao). Odusevila sam se filmom, jedva sam cekala svaku narednu subotu da puste nastavak. Znaci, ne mogu vam opisati koliko je dobar film.

Poenta ovog posta jeste ta da ako imate predrasude o nekom filmu ili o seriji, pogledajte. Dobro, nije svako isti tip osobe, sigurna sam da neko ne bi promijenio misljenje ni nakon gledanja filma, ali svakako ga pogledajte, barem onda znate da ste upravu. Ali, ono sto hocu reci, nije samo rijec o filmovima ili serijama, mislim da se ovo moze porediti i sa ljudima. Ako imate predrasude o nekome, pridjite mu, upoznajte se, iznenadicete se sta sve mozete saznati o toj osobi, da imate toliko zajednickih stvari...

Sta mislite o ovome (nepotrebnom hahaha) postu? Jeste li vi gledali Teen Wolf ili Twilight? Ako jeste kakvi su utisci?

4 коментара:

  1. Ja sam tip koji obozava vampire i sve te "mracne" stvari.Jedino ne volim vukodlake.
    Inace Tvajlajt me uopste nije odusevio, jeste ok film ali meni i nije toliko dobar.Mada to je sve stvar ukusa.
    Preporucila bih ti da odgledas Vampirske dnevnike. :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drugarica me nagovara da pogledam TVD, ali se nmg nikako natjeram. Vidjecu, mozda i pocnem gledati nakon sto odgledam TW :)

      Избриши
  2. Nisam ljubitelj ni jedne ni druge serije, zasto, ne znam ni sama. Zao mi je sto nisam deo te mase tinejdzera koji su gledali sve sezone ovih serija, ali moram reci da mi se ovaj post jako dobar.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. Razumijem te, jer ni ja nisam bila ljubitelj, i nisu mi se svidjale sve te stvari oko vukodlaka i vampira, jos uvijek mi se ne svidjaju, ali eto ne znam kako ali mi se ova serija i film jako dopadaju :) <3

      Избриши