понедељак, 17. октобар 2016.

Odgovori na vasa pitanja :)

Ocekivala sam vise pitanja, ali eto.

1. Kako to da si odlucila na otvaranje bloga?
- Pa ne znam, jednostavno me privuklo to kada gledam jutjubere, pa sam i ja htjela isto to da radim, ali nisam ja tip koji bi tako mogao da prica i sve to, pa sam se onda odlucila za pisanu formu. I eto, sada imam blog :)

2. Koliko dugo imas blog?
- Hmm, otvorila sam ga nekad krajem juna, pa eto negdje oko 3 i po mjeseca :)

3. Napisi nesto o sebi, svoju biografiju.
- Zovem se Andjela Samardzic, imam 15 godina, u februaru cu 16. Idem u 1. razred Srednje Ekonomske skole, smijer Bankarski tehnicar. U osnovnoj sam bila odlican djak, nadam se da cu tako nastaviti u srednjoj. Trenirala sam karate 8 i po godina, prije otprilike godinu i po sam napustila, jer mi je dosadilo. U slobodno vrijeme volim da čitam knjige i gldem serije i filmove (tako da ako imate neki prijedlog, pisite obavezno). 
Ne znam sta bih vise napisala o sebi, ako vas jos nesto zanima, pitajte :)

Posto je kratak post, za kraj cu vam staviti svoje slike :)




Eto, taman mi prokomentarisite stajling.

I, zapratite me na instagramu a.n.dj.e.l.a ;)

6 коментара:

  1. Super post, eto malo smo te bolje upoznali, outfit je odlican

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican posta,odgovori su super,bas si lepa!

    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Andjela draga, ne budi razocarana zbog malog broja pitanja, jer s obzirom da si nova, i ovo je veliki uspeh. Moje misljenje jeste da si mogla sama da ubacis neka pitanja, ali nema veze, post je i ovako predivan, sličice su skroz interesantne, prelea si devojka, zaista.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши